Nasıl Yani? -3-

Son iki haftadır internet kullanıcısı olmadığım için bu olayı yazamamıştım bloga, şimdi fırsatını buldum. Şu linke bir göz atın önce:

http://www.contactmusic.com/news.nsf/article/perry%20given%20rihannas%20award%20by%20mistake_1092116

Ya bir ödül töreninde her türlü aksaklık olur; mikrofonlar çalışmaz, arkadaki dekor çöker, sunucular gelmez vs. Ama bütün bu saydıklarımdan daha absürd bir olay var ortada. Lan törenin amacı ödül vermek, yanlış adama verilir mi kardeşim. Federasyon başkanının ligin 2.sine kupayı vermesi gibi birşey bu. Bundan böyle Kral Tv Müzik Ödülleri daha saygındır NRJ'den benim gözümde.

Allahtan Perry ödül törenini terketmemiş de geri vermiş ödülü Rihanna'ya. Bak yine delirdim, bari açıklamayın be yanlış verdiğinizi, rezil olacağınıza ödül Perry'de kalsın.

1 yorum:

Kenny Constantine dedi ki...

"Mutluluktan havalara uçan Perry, ödülü aldıktan sonra 'Bu benim ilk NRJ ödülüm, herkese teşekkür ederim' söyledi."

Bu laftan sonra o insandan ödülü geri istemek süper olmuştur sanırım. Pardon hacı isimler karışmış yanlış gökhan'a mesaj atmışım tarzında bir şey de diyemezsin.

Bu arada bunu haber olarak geçen tüm kaynaklarda -yabancı,yerli- " katy daha çok kız öpmek zorunda kalacak" tarzı haber yapanları kınıyorum, onlara laflar hazırladım. Bir ara yazacağım.