Daianne De Souza

Dünkü maç son yılların klasik bir Kadıköy derbisiydi, çok da üzerinde durmaya gerek yok; yalnız Galatasaray'ın savunma anlayışı oturacağına iyice geriye doğru gidiyor, böyle giderse Avrupa Ligi'nde de geçen seneden fazlasını göremez bu takım. Biz de bu sene boyu bu maça kafamızı taktığımız için galibiyet sonrasında ister istemez aşırı bir rahatlık oluyor, umarım sezonu yine Galatasaray maçından sonra kapatmayız mental olarak. Neyse, zaten maçtan çok bahsetmeyecektim. Maçtan önce de Alex'in eşi Daianne'in futbola ilgisini biliyordum, maçların hemen hepsine gidiyor, destekliyor takımını. Ama bu kadar fanatik olduğunu bilmezdim. Gerçi geçen seneki kupa finalinden sonra da üzüntüsünden ağlamıştı, ama onu klasik kadın histerikliği olarak değerlendirmiştim. Alex'in ilk golünden sonra öyle bir seviniyor ki, ekran başında beni gaza getirdi kadın. Kapıyı bacayı devirecektim. Aşağıdaki videonun 0.16 - 0.21 arasındaki bölümünden bahsediyorum. Siz de izleyin.



Benim böyle karım olsa ben de 100 küsür gol 90 küsür asist yaparım.

Hiç yorum yok: