Asıl Sen Kafayı Mı Yedin?


Meşhur türkücülerimizden İzzet Yıldızhan son albümünün ismini "Sen Deli Misin?" koymuş, isabet de olmuş. Küçük Emrah büyüdükçe metroseksüelleşmişti, Müslüm Gürses pop kaset çıkarıp tarz değiştirdi ama hiçbiri bu resmin verdiği şoku veremedi, veremezdi de. İzzet abimiz bu resimde bağrıyanık fantazi-arabesk çizgisinden kaymış, Türkiye'ye sergisini sunmaya gelen Fransız bir ressam adeta. Tamam tipten hala biraz eski Fransız sömürgesinden gelmiş gibi ama, o kadar olur:) Kasket, fular falan...Albümün tarzını merak ettim şimdi, bir de bu kıyafetlerle ekstraya çıkma olasılığını. Eski kıyafetleriyle kıro buluyormuş kendisini demek ki,"Bana artık kıro demeyin" demiş. Biz de ona "İmaj hiçbir şeydir, susuzluk herşey." diyoruz.

"Sen Deli Misin?" albümüne ithafen "Asıl Sen Kafayı Mı Yedin?" adlı bir albüm yapmak isterdim. Ama fotoğraf çekimlerini Koray Kasap'a yaptırmam, İzzet Yıldızhan'ı bu hallere sokan adam, benimle Play-Doh gibi oynar billahi.

3 yorum:

Okan Türkeş dedi ki...

"Fransızlar amma kültürlü, ufacık çocukları bile Fransızca konuşuyor"

Kenny Constantine dedi ki...

hehe cosby pictures moduna geçer senle. bu arada mahsun izzet alişan özcan tayfasının son kalesi de yitirildi, gerçi hiçbirini de sallmazdım ama..

Adsız dedi ki...

bence koray bilerek yapmış,ben de bu kıroyu elime alsam bu sonucu çıkarırdım,sırf intikam olsun diye,neyin intikamı mı? cahilin kendini çok bilmiş sanma cesaretine karşılık,haddini bildirmek için,ama ölene kadar bilemez,beyni,düşüncesiz yapısı yetmez bu değerlendirmeye o da başka tabii:))