Metallica - Death Magnetic

Metallica'nın yepisyeni albümü 12 Eylül'de tüm müzik marketlerde olacak. Çok bir şey beklediğimden değil, St. Anger faciasından daha düzgün olur herhalde. Albümde bulunan parçaları yazayım, tanıdık bir isim göreceksiniz siz de.

1- That was just your life
2- The end of the line
3- Broken, beat & scarred
4- The day that never comes 
5- All nightmare long 
6- Cyanide 
7- The unforgiven iii
8- The judas kiss
9- Suicide & redemption 
10- M
y apocalypse

Şarkı isimleri bana pek ümit vermedi açıkçası, biraz metalcore biraz da emo kokuyor. The Unforgiven III gibi bir riski de niye alır hala grup, anlayamıyorum ben. Neyse, benim için konserlerde 91 ve öncesinden çaldıkları sürece hiç sorun yok. Kaset kapağını da görmek isterseniz diye;

Ben pek beğenmedim kapağı, ama eski logoya dönülmesi güzel. Yıllardır "köklere dönüş" geyiğini bu sefer yemeyecek biri olarak çok merak etmiyorum kaseti, ama Metallica en azından Metallica olmalı bu kasette; prodüksiyonu, davul tonu, soloları ve riffleriyle. Ha bu arada, vajinaya benzetenler var kaset kapağını, aman diyim.

Hiç yorum yok: