Ben Sana İstifa Edemezsin Demedim


Sivasspor'un durumu geçen yıllara göre içler acısı malumunuz. 7 maçta 1 beraberlik 6 yenilgiye sahip olan Sivasspor'un hocası, Arsene Wenger'in en büyük rakibi Bülent Uygun (aka "Trubulance of the General") 2-0'lık Antalyaspor galibiyetinden sonra istifasını sunmuş basın mensupları karşısında. 7 hafta boyunca aklı başka bir boyuta kaçmıştı herhalde.

Bülent Uygun'a sırf Fenerbahçe'nin eski futbolcusu olduğu için uyuz olanlardan değilim, zira Fenerbahçeliyim; benim sebebim adamın insanımızın maalesef klasik sendromu olan şark kurnazlıkları ve ucuz kahraman olma sevdası ve bunları da bir kısım futbolu takip eden insanımıza yedirmeyi başarması. 7 haftada sadece 1 puan toplayarak sıçıp batırdığı bir sezonda alınan ilk galibiyetten sonra istifa şovu yapması da bu ucuz kahramanlık hastalığından kaynaklanıyor. Bir yandan bu adam bir daha kolay kolay iş bulamasın istiyorum, öte yandan televizyon programlarının müdavimi olup gündem yaratma potansiyelinden korkuyorum. Bence adam gibi davranmayı öğrenene kadar Tibet'te bir tapınağa yerleşsin, onun bozukluklarını ancak öyle bir mekan düzeltebilir. Uzun bir süre iş bulamazsa dünyanın en büyük sürprizi olmaz benim için.

Trabzonspor olası bir Hugo Broos'la yolların ayrılması durumunda Bülent Uygun'a teklif götürmez di mi? Götürmemeli, götürmesin ya...

Hiç yorum yok: