Andy Murray'in Yükselişi


Genç İskoç tenisçi bu sene 3.turnuvasını Miami'de kazanırken, sonraki günlerde ATP sıralamasında 3.lüğe yükselmeyi garantiledi. Miami'de finalde Djokovic'i 6-2 ve 7-5'lik setlerle yenen Murray'den Roland Garros'ta olmasa bile Wimbledon'da bir patlamayı hem ben, hem de kendi evlerinde şampiyonluğa hasret Britanyalılar bekliyor. Boşa bir beklenti değil bu, eğer oyuna konsantre olursa, oyun içindeki zor anlarda kontolünü yitirmeyecek mental olgunluğa erişirse yenemeyeceği tenisçi yok. Bunu zaten daha önce de gösterdi kendisi. Uzun boylu olmasının verdiği dezavantajla toplara iyi koşamıyordu, geçen sene yaptığı yoğun antremanlarla bu eksiğini de kapatmış görünüyor. Benim de çok sevdiğim tenisçilerden biri olan Andrew, Federer'in de artık tahtını yavaştan bıraktığı tarihlerde bu formunu devam ettirirse müthiş bir sezon geçirecek.

2 yorum:

AyŞe dedi ki...

Dediğine katılıyorum, bu yıl biraz eğlenceli olacak. Bilirsin sürekli kazananları sevmem, böyle yükselişlere de bayılırım; sürekli kazanan biri olmadığı sürece her zaman heyecanlı olur!

Gökhan Kalkan dedi ki...

Evet ben de aynen senin gibi düşünüyorum. Rekabet edebilmek çok önemli sporda, bir tane süperstar yerine 5-6 star izlemek isterim.

Tenis dünyası uzun zamandır Nadal- Federer döngüsünü kıramadı erkeklerde, bayanlarda da Henin'den sonra bir tane istikrarlı oynucu yok, rekabet olsa ne yazar. Bu yüzden Murray'in, Djokovic'in, hatta Del Potro'nun falan bu hegemonyayı yıkması gerekiyor.