Hate Robinson

Ben mi bu işten anlamıyorum, yoksa all-star haftasında smaç yarışmalarının parıltısı giderek sönüyor mu? Yetenek yarışmasıyla 3 sayı yarışmasını zaten pek sevmem, bu yarışmanın da havası sönerse hemen all-star maçına geçin diyesim geliyor benim.


Nate denen eleman türlü şaklabanlıklarla bu sene de haksız bir şekilde yarışmayı kazandı(Daha önce Iguodala'nın hakkını yemişti 2006'da). Smaç güzelliğine değil şova verilen puanlar kesinlikle yarışmanın sportif değerini öldürüyor. Bir oyuncu sırf kısa diye(aynı boydayız bu arada, adam smaç vuruyor, ben üst rafa zıplayamıyorum, ama bu farklı bir konu, zira ben smaç yarışmasına katılıp sinir bozmuyorum) her smacını müthiş bir hareket gibi görmek de çok mantıksız.

Neyse, seneye LeBron yarışmaya katılacağını açıkladı biraz da ukala bir tavırla. Kendisi biraz kolpacıdır bu konularda ama, eğer seneye bu yarışmada izlersek Allah küçük Nate'e kolaylık versin diyorum.

Hiç yorum yok: