İnsan Büyüdüğünü Ne Zaman Anlar?Toplum?

Valla her insanınkini bilmiyorum ama, ben daha fazla bağıranın haklı olmadığını anladığım zaman büyüdüğümü anladım galiba. Türkiye'de hala Hıncal Uluç'un saçmasapan çıkışları haftanın konusu oluyorsa, Okan Bayülgen yeni bir programda eskiden olduğu gibi telefonda azarladığı kızların platonik aşkı oluyorsa, sanırım bir kısmımız hiç büyüyemeyecek.

Bir de bu adamlara duyduğumuz saygı var tabii, Hıncal Uluç "Fenafillah"mış mesela, ne dense itiraz edilmeyen gibi bir şey herhalde. Adam olimpiyatlardan önce Usain Bolt'a "Sprinti yok" dedi ya, bi de sprinti olsa 6 saniyede koşacak, çok fena ve fillah bir yorum cidden. Okannnn da (Okannn Beyyy olarak da düşünebilirsiniz) eşek gibi anırınca zeki ve karizmatik olmayı başarabiliyor. 1 yıldan önce bir daha televizyonda program yapmayacağını söyleyip duruyordu, ama sınırlı kapasiteyle kendisinden başka birşey olacağı yoktu, "Disko Kralı" adlı Televizyon Çocuğu'yla,pardon Zaga'yla, pardon Makina'yla, pardon yeni bir formatla geri döndü. Bizim toplumumuzda bunlara saygı duymak belli bir seviyenin üstünde olmanın sembolü ya, ben ona çok gülüyorum. Süpersiniz ne diyim, Allah bozmasın sizi.

PS: nie öle diosuunnn chok shekerr amaa:))))))

PS2: Bu sıralar yüksek agresyonda yazılar yazabilirim, arada saçmalarsam kusura bakmayın, havalardan galiba.

3 yorum:

Kenny Constantine dedi ki...

Ben senin büyüdüğünü derslere düzenli gittiğini gördüğüm an anladım, ya da anlamadım ne ara büyüdün ? Bir hikaye anlattım ve sen büyüdün, lanet olsun o filmi de izleyemedim. Uyusun da büyüsün diye atasözü var lan ama su uyur düşman uyumaz. O zaman düşman küçümen minyatür birşey ve aynı ata diyor ki götü yere yakın olandan korkacaksın ! Demek ki herşey cüce bi ata var onun başının altından çıkıyor. Bu atalarımızın da elim kadar boyu var türlü türlü huyu var !!1

ps : hacı an itibarı ile ketılım çalındı, cabo verde li zencilerden şüpheleniyorum, lanet olası niggalar, onlara anlayacakları dilden konuşacağım, yo yo !!

ps 2 : yazma kalibren gerçekten yüksek, yazılara ara verme, yeni postlar bekliyoruz ıslı adamdan sonra.

psp : kart attım size gökhandan al bak dostum. kremmul diye kelime doğrulama şifresi mi olur lan blogger :p

iphone : okaaan konusu ve elit pastanesi kızları için ayrı bir post bekliyoruz.

portekizdeki okurun :))

Gökhan Kalkan dedi ki...

Kenny büyüdüğümü İpsiz Adam izlerken anladım. Orda bi sahne var, esas kız esas oğlanın ailesinin evine gidiyo, küçükken yattığı yastığı kokluyo, hala onun gibi kokuyomuş, esas oğlanın anası da ağlıyo(deyim anlamında değil, gerçekten ağlıo). Yanımda bacak bacak üstüne atmış bi kadın ağlarken, benim tek düşündüğüm "Hiç yıkamamışlar mı bunca yıldır o yastığın kılıfını?"oldu. İşte o zaman büymüş de küçülmüş biri olduğumu anladım.

Portekiz'e selam, Capo Verde'ye ölüm:)

Kenny Constantine dedi ki...

yıllardır yıkanmayan yastık kılıfı mı ? Abi belki yastığım doğum kokusudur o çıkmıyordur üzerinden. bak mesela benim telefonun da doğum melodisi var silinmiyor bile hep öyle çalıyor. demek ki bazı şeyler değişmiyor hayatta. neyse hacım doğum lekesi olan laptopumla şu ödevi kastıracağım.

not : hacı ketılı bizim kekolar almış "ehehe" diyip getirdiler, makas aldım gıdılarından. cabo verde li zencilerin günahını almışım, ama kabul etsinler onların da bazı yanlışları oldu geçmişte.